A Tehetségtanács tagjai (szervezetek és magánszemélyek)

Tagok:

II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola / Óvoda, Alapfokú Nevelési Oktatási Intézmény (RANOI), Tehetségpont – Tokaj
Kovács Zoltán – igazgató
Csordás Sándorné – óvodavezető
Majercsákné Kemecsei Zsuzsanna – tehetséggondozó
Erzsébet Királyné Általános Iskola, Óvoda / Alapfokú Művészetoktatási Intézmény – Rakamaz
Lengyelné Luczián Zsuzsanna- igazgató
Klapka György Általános Iskola – Tarcal
Bártfainé Varga Györgyi – igazgató
Általános Iskola és Óvoda – Tiszanagyfalu
Dojcsák Margit – igazgató
Rakovszky Sámuel Általános és Művészeti Iskola – Gávavencsellő
Nánásiné Szabolcsi Mónika – igazgató
SzSzC Tokaji Ferenc Technikum, Szakgimnázium és Gimnázium – Tokaj
Molnárné Tóth Erika – igazgató
Tokaji Nevelési Tanácsadó – Tokaj
Bódor Andrea – pszichológus
Kulturális és Konferencia Központ – Tokaj
Nagyné Bősze Katalin – igazgató
COLAS-ÉSZAKKŐ Bányászati Kft.- Tarcal
ifj. Cseh Zoltán – vezérigazgató
Posta György – Tokaj város polgármestere
Dr. Dankó József – elnök
Szlobodáné Dr. Nagy Judit – ügyvéd
Horváthné Bócsi Ildikó
Bodrogkeresztúri Eötvös József Általános Iskola
Fincziczki Melinda – igazgató
Tokaji Gróf Széchenyi István Középiskolai Kollégium
Ladinszki Tünde – intézményvezető
“Tokaji Gimnázium és Szakközépiskola Tehetséges Gyermekeiért” Egyesület
Dévald István – elnök

A Tehetségtanács célkitűzése

A Tokaj és Térsége Tehetségsegítő Tanács (TTTST) céljai:

A TTTST elfogadja és azonosul a Nemzeti Tehetség Program célrendszerével.
Stratégiai célja a TTTST működési területén feltalálható tehetséges fiatalok képességeinek kibontakoztatása és társadalmi hasznosulásának elősegítése, az esélyegyenlőség biztosítása, a területi egyenlőtlenség csökkentése, a tehetségsegítők számának növelése.

Operatív célja a tehetséges fiatalok megtalálása (azonosítása), tehetségsegítés a korai gyermekkortól (óvoda), egyéni iskolai (általános iskolai, középiskolai) képzési programok szervezése, hatékony térségi tehetségsegítő programok generálása, erőforrás bővítés, tehetségbarát társadalmi környezet kialakítása.